Oglaševanje na klik

Danes so spletni mediji tako razširjeni, da počasi spletno oglaševanje prehiteva tako imenovano klasično obliko oglaševanje preko časopisov, reviji in podobno. Zaradi tega poznamo različne vrste marketinških prijemov spletnega oglaševanja, ki so odvisni od tega, kaj pravzaprav želimo z oglaševanjem doseči in kakšna je naša ciljna publika. Poznamo različne vrste spletnega oglaševanja in med drugimi je izjemno razširjeno oglaševanje na klik, ki je primerno za vsa tista podjetja in posameznike, ki želijo ustvariti nek partnerski odnos.
Danes se lahko s pomočjo različnih računalniških programov dejansko beleži, kdaj je stranka kliknila na določen oglas. Seveda to pomeni, da pri samem oglaševanju na klik plačate dejansko klik na oglas, ki vodi na povezavo, ki ste jo predhodno določili. S tem lahko nekako sklepamo, da so oglasi na različnih mestih na spletu postavljeni zastonj, vendar se računajo, ko oseba dejansko klikne na vaš oglas. Tako lahko rečemo, da pri oglaševanju na klik plačate dejanski klik na oglas in ne tudi prikaze tega oglasa.
Ravno zaradi teh razlogov, pa ima oglaševanje na klik določene prednosti pred ostalimi oblikami spletnega oglaševanja. Včasih ste morali plačati oglase, ne glede na to, ali jih je kdo kliknil, ali ne. Prav tako niste mogli vedeti, koliko ljudi je dejansko videlo vaš oglas. Včasih je bilo zato oglaševanje izjemno drago in privoščili so si ga lahko le dobro stoječa podjetja. Efekt oglaševanja pa je bil konec koncev izjemno slab. Odzivi vseh ljudi, ki so zakupili oglaševanje na klik, so do sedaj bili izjemno dobri ter pozitivni. In kar je najboljše – z oglaševanjem na klik lahko dejansko določite dnevni limit porabe oziroma celotne kampanje in tako imate vedno nadzor nad celotnim dogajanjem.
Izjemno pomembno pri samem oglaševanju na klik je, da se oglasi postavijo na prava mesta in razdelijo po ključnih besedah. Torej, najbolje je, da se posamezen oglas prilagodi vsebini vašega izdelka ali spletne strani. Za primer lahko povemo naslednje: Nekdo, ki prodaja opeke, nikakor ne bo prikazoval oglasa na spletnih straneh z modo. To bi bilo nesmiselno.
Celotno oglaševanje na klik deluje z načelom 'plačilo po učinku'. Oglaševanje na klik podpirajo tako domači, kot tudi tuji ponudniki. Najbolj poznan in razširjen ponudnik oglaševanja na klik je gotovo Google. Seveda je v Sloveniji nekaj profesionalnih agencij, ki ponujajo oglaševanje na klik in vam prinesejo ogromno rezultatov.
V primeru, da se boste odločali, kakšno spletno oglaševanje izbrati, je oglaševanje na klik gotovo prava izbira za vse, ki promovirate izdelke, storitve,... Vaša naloga je le sestaviti primeren oglas, da se bo ujemal s promoviranih izdelkom, storitvijo ali spletno stranjo. Le tako bo oglaševanje na klik produktivno in predvsem učinkovito.
Povzeto po: www.spletnioglas.si
Danes se lahko s pomočjo različnih računalniških programov dejansko beleži, kdaj je stranka kliknila na določen oglas. Seveda to pomeni, da pri samem oglaševanju na klik plačate dejansko klik na oglas, ki vodi na povezavo, ki ste jo predhodno določili. S tem lahko nekako sklepamo, da so oglasi na različnih mestih na spletu postavljeni zastonj, vendar se računajo, ko oseba dejansko klikne na vaš oglas. Tako lahko rečemo, da pri oglaševanju na klik plačate dejanski klik na oglas in ne tudi prikaze tega oglasa.
Ravno zaradi teh razlogov, pa ima oglaševanje na klik določene prednosti pred ostalimi oblikami spletnega oglaševanja. Včasih ste morali plačati oglase, ne glede na to, ali jih je kdo kliknil, ali ne. Prav tako niste mogli vedeti, koliko ljudi je dejansko videlo vaš oglas. Včasih je bilo zato oglaševanje izjemno drago in privoščili so si ga lahko le dobro stoječa podjetja. Efekt oglaševanja pa je bil konec koncev izjemno slab. Odzivi vseh ljudi, ki so zakupili oglaševanje na klik, so do sedaj bili izjemno dobri ter pozitivni. In kar je najboljše – z oglaševanjem na klik lahko dejansko določite dnevni limit porabe oziroma celotne kampanje in tako imate vedno nadzor nad celotnim dogajanjem.
Izjemno pomembno pri samem oglaševanju na klik je, da se oglasi postavijo na prava mesta in razdelijo po ključnih besedah. Torej, najbolje je, da se posamezen oglas prilagodi vsebini vašega izdelka ali spletne strani. Za primer lahko povemo naslednje: Nekdo, ki prodaja opeke, nikakor ne bo prikazoval oglasa na spletnih straneh z modo. To bi bilo nesmiselno.
Celotno oglaševanje na klik deluje z načelom 'plačilo po učinku'. Oglaševanje na klik podpirajo tako domači, kot tudi tuji ponudniki. Najbolj poznan in razširjen ponudnik oglaševanja na klik je gotovo Google. Seveda je v Sloveniji nekaj profesionalnih agencij, ki ponujajo oglaševanje na klik in vam prinesejo ogromno rezultatov.
V primeru, da se boste odločali, kakšno spletno oglaševanje izbrati, je oglaševanje na klik gotovo prava izbira za vse, ki promovirate izdelke, storitve,... Vaša naloga je le sestaviti primeren oglas, da se bo ujemal s promoviranih izdelkom, storitvijo ali spletno stranjo. Le tako bo oglaševanje na klik produktivno in predvsem učinkovito.
Povzeto po: www.spletnioglas.si