Pred časom je bilo tiskanje domena le izkušenih in izučenih tiskarjev. Danes temu ni več tako. Tako kot
ostale panoge, se tudi tiskarstvo spreminja in gre v korak s sodobno tehnologijo. Digitalizacija je močno poenostavila postopke in digitalni tisk se je postavil tesno ob bok klasičnemu offset tisku. Danes so kupci bolj zahtevni, pomembna je večja kvaliteta, hitrejša izvedba, prilagodljivost in seveda dostopna cena. Digitalni tisk nudi vse to. Raziskave so pokazale, da se ob branju tiskovine, natisnjene s pomočjo digitalnega tiskarskega stroja, v 85% primerih ljudje hitreje odločijo za nakup. Iste raziskave kažejo, da se razumevanje prebranega pri takšnih tiskovinah poveča kar za 73%. Poglejmo podrobneje, zakaj je digitalni tisk tako zelo atraktiven in zakaj se vedno več ljudi in podjetnikov odloča za takšno obliko tiskarske storitve. 1. Tiskanje z digitalnim tiskom je izvedljivo hitreje. Če ga primerjamo s klasičnim offset tiskom, kjer sta potrebna priprava in znanje in kjer je potrebno več časa (kar seveda terja dodatne stroške) ni pri digitalnem tisku potrebno praktično nobene priprave. Sodobna tehnologija omogoča, da digitalni tiskalni stroj natisne kvalitetno in to v zelo kratkem času, tudi v nekaj minutah. 2. Možnost cenejšega tiska manjših naklad. V nasprotju z offset tiskom, kjer so stroški za pripravo tolikšni, da cena ostaja enaka ne glede na to ali tiskate 50 ali 1000 izvodov, je pri digitalnem tisku drugače. Cena tiskanja je sorazmerna s količino izvodov. Če želite torej tiskati manjše naklade, se vam zagotovo bolj splača tiskati digitalno. 3. Možnost popolne prilagoditve. Toliko fleksibilnosti, kot jo premore digitalni tisk, je ne premore nobena druga oblika tiskanja. Govorimo o tem, da je tiskovino mogoče popolnoma prilagoditi in personificirati, glede na vaše želje in potrebe. Lahko denimo tiskate ovojnice, na katerih je poleg vašega logotipa tudi ime in naslov osebe, kamor kuverto pošiljate. Na vsaki ovojnici drugo ime in drug naslov. Tudi s promocijskim materialom je enako. Na vsaki zloženki posebej je lahko natisnjeno ime ali posebni nagovor vaši stranki ali poslovnemu partnerju. Za uspešno promocijo je takšna možnost ključnega pomena. Pa vseeno, digitalni tisk ne more popolnoma zamenjati klasičnega offset tiska. Zakaj ne? Tukaj je nekaj razlogov... 1. Kadar želite kvalitetni tisk slik ali grafike, bo offset tisk to opravil bolje kot digitalni tisk. 2. Offset stroj lahko tiska ne le na papir, ampak tudi na les, tekstil, usnje, plastiko itn. 3. Cena tiska se niža glede na količino naklade. Kadar želite tiskati večje naklade, denimo od 500 do 1000 izvodov naprej, se klasični tisk stroškovno bolj obnese. Nekaj osnovnih informacij o različnih možnostih tiskanja torej že imate. Vendar je vseeno dobro, da za mnenje povprašate tudi strokovnjaka. Dobra in kvalitetna tiskarna, kot je tiskarna Demago, vam bo znala svetovati, katera oblika tiska je za vas najbolj primerna. Obiščite spletno stran www.demago.si in preverite njihovo ponudbo.
3 Comments
Glede na cilje podjetja smo si postavili cilje prodaje. A prodajnih planov ne dosegamo - rezultati zaostajajo za pričakovanji. Kaj narediti?
Komercialisti pravijo, da smo bili pri planiranju preveč optimistični. Recesija naj bi začela popuščati, a se v resnici to ni zgodilo. Pa tudi nič ne kaže, da se v bližnji prihodnosti bo. Zdi se celo, da prihaja nov val… Pred gospodarsko krizo je bilo povpraševanja toliko, da smo včasih komaj izpolnjevali naročila. Le-ta so prihajala kar sama. Komercialisti so večinoma le sprejemali telefonske klice in pripravljali ponudbe. Sedaj pa obstoječe stranke naročajo manj, nove pa praktično ne prihajajo. Cen ne moremo več znižati, pa še vedno pravijo, da smo predragi. Poskusili smo že marsikaj, da bi se naše poslovanje izboljšalo. Najprej smo na vseh področjih oklestili stroške. A izpad prihodkov je prevelik, da bi to zadostovalo. Zato smo prodajalcem jasno povedali, da morajo biti več na terenu, pri kupcih, ne pa v pisarni. Pri več poslih je sicer dobro kazalo, potem pa se vseeno niso odločili za nas ali pa odločitev kar naprej prestavljajo. Hoteli smo izboljšati usposobljenost naših prodajalcev in smo jih poslali na nekaj izobraževanj (o tehnikah za zaključevanje prodaje, veščinah predstavljanja, kako postopati z ugovori kupca), a pravega učinka ni bilo. Potem smo okrepili prodajno ekipo. Zaposlili smo prodajalca, ki je imel veliko poznanstev in lepe prodajne rezultate v preteklosti. A pri nas se ni izkazal, tako da smo se razšli. Sami res ne vemo več, kaj storiti… Rabili bi zunanjo pomoč. Nekoga, ki bi ugotovil, kje so pravi vzroki naših problemov in težav ter nam pomagal najti pot do rešitve. In nas potem po njej tudi vodil preko vseh preprek do želenih rezultatov. Rabimo torej profesionalca, ki bi se poglobil v našo situacijo in se nam res posvetil ter nas pripeljal do uspešne prodaje! |
Arhiv
December 2013
Kategorije
All
|