Teoretično gledano, bi moralo biti vsako stvar možno poslati kot paket. Ni res? Pravzaprav ne. V praksi se izkaže, da so lahko z velikimi ali težkimi paketi pogosto težave – prav tako pa tudi z majhnimi in lahkimi paketi.
Medtem, ko je pri majhnih paketih težava pogosto v tem, da bi se lahko v množici paketov zmečkali in stisnili, s tem pa bi se poškodovala tudi njihova vsebina, je pri velikih in težkih paketih težava povsem drugačna. Če se nekoliko pošalimo: poštar vam do vrat ne more dostaviti slona – pa čeprav ima na sedežu svojega mopeda tudi prostor za potnika. Dostavna služba za težke pakete je potrebna predvsem takrat, kadar paketi presegajo neko »normalno« maso, prav tako pa je na posebne pogoje dostave potrebno pomisliti takrat, kadar masa paketa sicer ni velika, vendar je paket »nestandardnih« dimenzij. Tako poštarji, ki dostavljajo pakete, kot tudi kurirske službe, morajo pri dostavi paketov namreč skrbeti za to, da je možno pakete v dostavnem avtomobilu zložiti enega vrh drugega, prav tako pa ne smejo presegati mase, ki jo je dostavljavec zmožen dvigniti (oziroma mase, ki je primerna za dviganje – ne glede na moč dostavljavca). V kolikor je vaš paket težek ali posebne oblike, boste torej morali poskrbeti za posebno dostavo, namenjeno prav težkim in nestandardnim paketom. V primeru, da morate poslati paket z maso do 100 kg, sicer običajno ne boste imeli težav – celo »klasična pošta« lahko poskrbi za to. Povsem drugače pa je, kadar vaš paket to maso presega. Če imate podjetje, ki mora dostaviti pošiljko z maso 500, 1000 ali celo 1500 kilogramov, se lahko hitro znajdete v zagati. Še posebej, če nimate lastnega tovornega vozila, lastnega viličarja, dvigala in vsega drugega, kar je potrebno za natovarjanje in raztovarjanje tako težkih stvari. A zagate je lahko hitro konec, saj so pri nas nekatere kurirske službe pomislile tudi na to – in tako dejansko le poskrbele, da se teorija udejanja tudi v praksi: dejansko je možno kot paket poslati prav vse.
0 Comments
|
Arhiv
December 2013
Kategorije
All
|